محتوا سازی استاندارد | بای لینکز

محتوای سازی استاندارد

چطور یک محتوای سئو شده بنوسیم

محتوا سازی استاندارد وب

ممکن است تاکنون بحث ویژه ای درباره محتوا سازی استاندار و یا نوشته ی استاندارد در وب سایت به گوشتان نخورده باشد یا اگر هم شنیده اید به طور دقیق وارد این مبحث نشده باشید.

اما لازم است بدانید که امروزه بخش اعظمی از سئو و بهینه سازی را همین محتوا سازی استاندارد تشکیل می دهد ، به طوری که اگر وب سایت شما دارای قالبی ریسپانسیو واکنش گرا باشد و سئوی سبز را نیز از افزونه های مختلف از جمله سئو داکتر گرفته باشد و تمام اصول سئو و بهینه سازی را رعایت کرده باشد و حتی خرید رپورتاژ و خرید بک لینک دائمی و خرید بک لینک در سایت های با پیج اتوریتی بالا را نیز انجام داده باشید و فقط محتوایی کپی از سایت های دیگر داشته باشید ، احتمال بالا آمدن وب سایت شما در موتور جستجوی گوگل فقط پنجاه درصد است ! چون امتیاز محتوای استاندارد و غیر کپی را از دست داده اید.

چطور محتوای استاندارد بنویسیم ؟

عنوان مطلب Title

نقش بسیار مهمی در پروسه بهینه سازی و جذب ترافیک از موتورهای جستجوی از جمله گوگل را دارد. برای نوشتن یک عنوان خوب موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • عنوان پست حاوی کلمات کلیدی سایت و متنی که قرار است بنویسید باشد.
  • عنوان مطلب را طوری بنویسید که کاربران را کنجکاو و ترغیب به کلیک کردن کند.
  • هرگز از عنوانی که قبلا یک بار استفاده کردید ، استفاده نکنید ، به عبارتی از درج عنوان تکراری پرهیز کنید.
  • در متن عنوان از اعداد و سیمبل ها استفاده نکنید.
  • از تکرار یک نام در تمامی عنوان ها پرهیز کنید مثلا دیده شده که نام وب سایت را در تمامی عناوین ذکر می کنند ، این کار اشتباه است.
  • از عناوین ترکیبی استفاده کنید ، مثلا محتوا سازی استاندارد بای لینکز

عنوان مطالب یک بخش مهم محسوب می شود و بایستی با هوشمندی و فکر انتخاب گردد. پس راحت از آن عبور نکنید و موقع انتخاب عنوان مطلب ، حتما موارد فوق را در نظر بگیرید.

متن در پست content

content مطلبمتن اصلی شما در درجه ی اول بایستی کپی نباشد و نوشته ی خودتان باشد ، این مهم است که آن متن قبلا در گوگل ایندکس نشده باشد ، در متنی که می نویسید سعی کنید با ذکاوت خاصی از کلمات کلیدی استفاده کنید تا محتوای استاندارد خود را تشکیل دهید ، به طوری که بعد از نوشتن متن کامل ، بخش ها و کلمات کلیدی مهم را به حالت BOLD یا ITALIC یا با تغییر رنگ مهمتر جلوه دهید. سعی کنید مقدار متنی که در هر پست می نویسید نسبتا طولانی باشد و تیتر بندی داشته باشد ، به عبارتی هر بخش را با تگ h2 الی h4 تیتر کنید و در زیر آن توضیح متناسب با تیتر مورد نظر را ارائه نمایید. از تصاویر استفاده کنید و برای هر تصویر alt یا همان توضیح مناسب قرار دهید ، می توانید کلمات خاصی را به صفحه سایت خود لینک کنید یا حتی تصاویر را به صفحه اصلی یا همان مطلب خود لینک کنید که درصورت کپی شدن مطلب توسط ربات ها یا اشخاص ، بک لینک های خوبی به سمت وب سایت خود ایجاد کرده باشید.

تصاویر Image

image تصاویر امروزه تصاویر نقش بسیار مهمی در سئو و بهینه سازی وب سایت ما دارند و برای محتوا سازی استاندارد بایستی به تصاویر اهمیت خاصی داد ، همواره حجم تصاویر را طوری تنظیم کنید که مجموعا سرعت لود صفحه وب سایتتان قابل قبول باشد و بیش از چند ثانیه به طور نیانجامد ، در تصاویر حتما از تگ alt یا همان توضیح استفاده کرده و توضیح مناسبی برای هر عکس قرار دهید ، این توضیحات بعد از گذشت زمانی باعث جذب ترافیک بسیار زیادی از بخش Image جستجوی گوگل و دیگر سایت های جستجوی خواهد بود پس در محتوا سازی استاندارد تصاویر و همینطور تگ alt را جدی بگیرید. سایز تصاویر خود را طوری در نظر بگیرید که از کادر اصلی هرگز خارج نشود ، در صورت امکان بخش Width را می توانید روی 70درصد تنظیم کنید ، در این صورت با کوچک و بزرگ شدن صفحه نیز ، تصویر شما تغییر کرده و کوچک و بزرگ می شود و هرگز از کادر بیرون نخواهد زد ، همچنین بخش Height را نیز به حالت auto قرار دهید که بطور اتوماتیک با کوچک و بزرگ شدن عرض تصویر ، طول آن نیز تغییر کند. اگر از قالب های واکنش گرا استفاده می کنید می توانید تصاویر خود را به svg تغییر حالت دهید تا در هر رزولوشنی و حتی با زوم بسیار زیاد ، تغییری در کیفیت آن ایجاد نشود.

درصورتی که از سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنید نکات زیر را انجام دهید.

برچسب ها Tag

tag برچسببرچسب ها یا همان تگ ها اگر به روش صحیح استفاده شود می تواند به شدت به محتوا سازی استاندارد شما کمک کند و اگر به شکل صحیح استفاده نشود بسیار مخرب خواهد بود. پس دقت کنید که تگ های انتخابی حتما کلمات کلیدی مهم و مرتبط با مطلبی باشند که نوشتید ، تعداد تگ ها بین 5 الی 9 عدد باشد تا محتوا سازی استاندارد تری داشته باشید ، هرگز از اعداد در تگ ها استفاده نکنید ، توجه داشته باشید تگ ها در نهایت یک موضوع بندی خاصی را در وب سایت شما شکل خواهند داد که مثلا با کلیک روی محتوا سازی استاندارد ، هر مطلبی که در تگ آن این عنوان را نوشته اید را نمایش می دهد و اگر تمام تگ های استفاده شده مرتبط با مطلب مورد نظر باشند ، بهترین نتیجه را به کاربر خواهد داد و باعث می شود کاربر زمان بسیار زیادی را در وب سایت شما بماند و از مطالبی که مورد نیازش است استفاده کند و این نیز یک امتیاز در سئو و بهینه سازی محسوب می شود ، زمانی که کاربر در وب سایت شما می ماند. پس همواره به این نکته و بقیه نکاتی که درباره محتوا سازی استاندارد خدمتتان عرض کردیم دقت بفرمایید که انشاالله با کمک هم بتوانیم وب سایتی قوی و صدر نشین جستجوی گوگل داشته باشیم.

پیشنهاد های بای لینکز

offer پیشنهادبرای اینکه محتوا سازی استاندارد تاثیر بهتری روی سایت شما بگذارد پیشنهاد هایی برای شما داریم.

حتما روزانه حداقل یک مطلب و حداکثر پنج مطلب را در وب سایت خود قرار دهید ، بطور مداوم سعی کنید بک لینک های وب سایت خود را افزایش دهید پس تبادل لینک با سایت های هم موضوع و همینطور خرید بک لینک را فراموش نکنید.

ادامه مطلب

تمامی حقوق مطالب سایت متعلق به گردانندگان آن هست
طراحی و اجرا:خرید بک لینک