سئو | بای لینکز

آموزش سئو

آموزش رایگان سئو

سئو

سئو سایت به چه معناست

سئو به معنی بهینه سازی وب سایت ها در جستجوگرها می باشد و در حال حاضر جز اولین مرحله های مهم و پر کاربرد در طاراحی های سایت ها می باشد.

سئو یعنی انجام الگوریتم های گوگل در نتیجه آن قرار گرفتن در صفحه نخست جستجوگرها به واسطه کلمه های کلیدی که بهینه سازی های وب انجام می شود.

سئو

سئو وب

بهینه سازی برای جستجوگران یعنی تکنیک ها و کارهایی که به وب ها اجازه میدهد کاربران بیشتری از جستجوگرها داشته باشد.

سئو در کل به 2 دسته تقسیم می شود:

1- آف پیج سئو: روش هایی که به شکل مجزا از طراحی سایت ها صورت میگیرد.

2- آن پیج سئو: روش هایی که طراحی سایت را تغییر خواهد داد تا درجه بالاتر در جستجوگر ها بگیرید.

برا اینکه طراحی سایت ها به شکل کامل در جستجوگرها بهینه سازی نمیشود و برای انجام این کار باید همه بخش های سئو را انجام دهید.

اساسی ترین آیتم ، مقدار زمان حضور بازدیدکنندگان در وب می باشد

زمانی را که بازدیدکنندگان در وب سایت شما هستند باعث میشود رتبه سایت در گوگل بالا برود.

پس تاجایی که میتوانید از طریق روش ها و راه های اساسی بازدیدکنندگان را در سایت نگه دارید. اگر مطالب مفید و مقاله های جامع در سایت شما باشد. اگر سایت شما محیطی قابل پسند برای کاربر داشته باشد میتواند کاربر را مدت زمان بیشتری نگه دارد. نهایت تلاشتان را به کار بگیرید تا هر چه را که بازدیدکنندگان نیاز دارند در سایت شما باشد.

مقام اول گوگل و راه رسیدن به آن

ما رازی را با شما در میان می گذاریم که اگر به آن عمل کنید امکان دارد سایت شما در جستجو گر برای حرف های کلیدی مورد نظرتان اول باشد. اگر سایت شما به مرکز کامل اطلاعاتی درباره شغل شما باشد قدرت آن را دارد که بازدیدکنندگان را به سمت سایت شما بیاورد.

هر چه قدر اطلاعات کامل و جامع تری در وب شما باشد بازدید بیشتری جذب میکند. جذب این چنین بازدید کننده مرتبه بالاتری را در موتور جستجو خواهد داشت.

برای مقام اول حتما باید کارهای بالا را با دقت و زیر نظر متخصص انجام داد.

گوگل و تبلیغات کلیکی

بهره گیری از تبلیغ های کلیکی در خود گوگل برای نتیحجه ی جستجو اثر خیلی زیادی بر روی سئو سایت دارد. از این جهت می باشد که وقتی سایت شما برای یک کلمه بخصوص و مورد نظر شما در موتور جستجو ورود پیدا کند سیگنال این کار در گوگل درج میشود پس در نتیجه تبلیغات کلیکی گوگلی در کنار دیگر فرایندهای سئو و بهینه سازی تاثیر مثبتی برای سایت شما دارد.


تمامی حقوق مطالب سایت متعلق به گردانندگان آن هست
طراحی و اجرا:خرید بک لینک